Followers

Wednesday, 19 November 2008

紅葉(japanese maple) di 箕面公園(mino park)

16 Nov - Mino, Osaka

Bertempat di Mino park, Osaka telah diadakan perkelahan yang disertai seramai 10 orang (7 budak JAD, 1 AAJ, 1 FAMA, 1 ex-JAD ) setelah dirancang dalam masa 1 minggu sahaja. Tempat yang dipilih merupakan antara tempat2 yang sesuai ntk melihat 紅葉 tapi malangnye 見ごろ ( waktu sesuai tengok ) ialah akhir bulan November so kitorang tak dapat nikmati 100% keindahan sebenar 紅葉.. tapi x mengapa kerana bukan selalu dapat wat picnic kat dalam taman (dah la FREE plak tu =)..huhu, seperti biasa kawasan2 camni memang kawasan tarikan, so agak ramai juga yang hadir ke taman ni. Cuaca yang agak sejuk pada pagi tu membuatkan kitorang x sanggup nak mandi air terjun yang macam dok memanggil2 jer.. terasa aman giler kat taman tu, teringat kat Malaysia..



2 comments:

  1. cakap adib, tupperware jgn buat rete.. pulangkan tupperware yang berisi..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Arsenal FC