Followers

Monday 3 November 2008

call of duty 4


alhamdulillah, game ke-2 yang dapat aku habiskan setelah uncharted. siri Call Of Duty ni memang x perlu diperkenalkan lagi.. antara game paling popular ntk semua platform, malah game COD 4 ni merupakan game of the year 2007 ntk ps3. Stat kenal game ni waktu kat Mais lagi, waktu tuh usha member main kat komputer, macam best giler, lebih kurang cam counter strike, tapi lebih kepada nak selesaikan misi.. bila aku beli ps2, terus aku beli game COD 3.. tapi malangnye, cd game ni rosak ke ape, ak x dapat habiskan game COD 3.. nak citer pasal COD 4, misi dia x sesukar game medal of honor pada hemat aku, lagi pon aku main level easy jer.. huhu, tapi gameplay COD 4 memang cun.. lebih realistik daripada siri sebelumnya, cuma sayang yang aku main ni versi jepun then, ntah ape sebab xde vibration pd controller dia.. kurang feeling drpd yang aku main kat ps2.. overall, game ni memang game of the year! meskipun dah abis main mission, game ni laku sebab online gaming yang mantap.. siri baru call of duty pon akan kluar x lama lagi, tapi aku rase elok 2gu yang 中古 jer dah cukup.. haha

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Arsenal FC